dilluns, 15 de juliol del 2013

SÍLVIA ARMANGUÉ JORBA (il·lustradora)

Amb tots vosaltres... (tambors) ...


SÍLVIA ARMANGUÉ JORBA



=>BIO

Em dic Silvia Armangué Jorba, tinc 53 anys, sóc biòloga i em guanyo la vida com analista cel.lular. Vaig créixer entre còmics ( Hal Foster, Moebius, Frazzeta, Barry Winsdor-Smith, Lauzier ) i música ( Motown, Rush, Marilion ) i estic aquí rebotada, perquè més aviat escric que dibuixo. Bàsicament m'agrada llegir i dormir, i alguns dels dibuixos que he portat són retalls de somnis que recordo. Detesto l'auto anàlisis, i els animals, incloent la nostra espècie, em causen fascinació. M'han donat algun premi per escriure i ara mateix tinc un llibre de poemes publicat que es diu Estats del Metall ( ed. Saragossa )


=>ENLLAÇOS

Relats en Català: Allan Lee
Editorial Saragossa


♪ núria ♪

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada